Veel gestelde vragen - FAQ

Op deze pagina hebben we een aantal veel gestelde vragen op een rijtje gezet. Staat uw vraag er niet bij? dan kunt u altijd contact met ons omnemen. Kijk daarvoor op de contactpagina.

  1.  Bestellen op factuur is dat mogelijk?
    Voor overheidsinstellingen is het mogelijk om achteraf, op factuur te betalen. Neem hiervoor contact met ons op via info@hulpverleningshop.nl of 078 79 79 088.
  2. Ik heb niet de hele bestelling ontvangen, wanneer ontvang ik de rest?
    Indien u meerdere producten besteld kan het zijn dat wij die in twee keer naar u verzenden. Dit is met name het geval wanneer u een product besteld wat voor u op maat wordt gemaakt, bijvoorbeeld een telefoonhoesje. Het 2e deel van uw bestelling komt meestal een dag later.
  3. De betaling met iDeal is mislukt, wat moet ik nu doen?
    Wij raden aan de bestelling opnieuw te plaatsen. Uw niet betaalde order wordt automatisch verwijderd.
  4. Ik wil graag een product met eigen logo, speciale opdruk of grote aantallen
    Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.